24 Kasım 2007 Cumartesi

Kardeşime...

Ali'ciğim merhaba,
Sevgili kardeşim,bak ablan nelerle uğraşıyor?Bu blogu iki gün önce açtım.Daha tam olarak ne işe yarayacağını bilmiyorum,ama en azından internet dünyasında bir şeyler öğrenmeme yarıyor şimdilik.Henüz sen ve Dilek dışında kimse bu sayfayı göremiyor,ilerde kendime daha çok güvendiğim günler gelirse herkesin izlemesine açabilirim.Seval'in fikrini de alalım,Seval sen nasıl buldun bu sayfayı?Belki senin içerikle ilgili önerilerin olur.Her türlü fikre açığım,eleştiriye de...Hadi,beni eleştirin.Daha iyiye ve güzele varmak için eleştirilerinize ihtiyacım var.İkinizi de öpüyorum canlarım benim .
Not:Saat ondan beri yazıya video eklemeye çalışıyorum saat şu anda 00.38 ,hala yapamadım.Bakalım yarın bu işi becermiş olacak mıyım?Beceremediğimi şu anda görmüş bulunuyorum,hata oluştu diye bir yazı çıktı,yarın yine deneyeceğim.İyi geceler...

1 yorum:

micro dedi ki...

Daha çok yeni olmasına rağmen sadeliği ve şıklığı ile dikkat çekiyor.Tabi kimin ablası yahu.

Şaka bir yana,azmin ve kararlığın önünde saygı ile eğiliyorum ablam.

Seval de çok beğendi,internet ortamında aileden birilerini görmek de ayrı bir sürpriz oldu bizim için.

Ziyaretçilerinin,binler olması dileklerimizle...