24 Kasım 2007 Cumartesi

Yılın Ablası


Bugün çok hareketli ve güzel bir gündü.Sabah 10'da Zehra ile kahvaltı yapmak üzere buluştuk,saat bir buçuğa kadar beraberdik.Güzel şeyler paylaştık.Daha sonra ben markete gittim,acil birkaç ihtiyacı giderdikten sonra Cumhuriyet İlköğretimdeki arkadaşlarımı görmek üzere oraya gittim.İki yıldır görmemiştim,hepsini çok özlemişim,birkaç kişiyi göremedim,neyse kısmet değilmiş.Akşam yemeğinden sonra da Doğan'la birlikte Batıkent'teki yeni kiracımızı ziyarete gittik.Çok tatlı iki kız kardeşle tanıştım.
Bugünü asıl güzelleştiren ise Gizem'in yemeğimizi yapması,Gamze dersaneye giderken onun harçlığını vermesiydi.Bütün bunlardan dolayı onu yılın ablası,hatta annesi seçtik.Bu tutumun devamını diliyoruz.

1 yorum:

micro dedi ki...

Ah canım yiğenim benim,büyümüş de abla mı olmuş yav,hatta gaza gelmiş de yılın ablası mı olmuş :)

Aferim kız Gizem,geleceğe dair çok parlak bir ışık yakmışsın.